زمان پخش سری جدید قهوه تلخ
فوق العاده
دانلود فوق العاده ترین اهنگها و عکس ها +بروزترین سایت موزیک و عکس و مطالب دیدنی

زمان پخش سری 26 سریال قهوه تلخ اعلام شد

زمان پخش سری جدید قهوه تلخ

 

 

 

سری جدید «قهوه تلخ» به کارگردانی «مهران مدیری» نیمه آبان به بازار می‌آید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری سری جدید مجموعه «قهوه تلخ»از روز ۱۶ مهر پس از پس از صدور پروانه ساخت و آماده‌سازی لوکیشن جدید در نیاوران آغاز شد.

بنا بر این گزارش، پس از آماده‌سازی سری ۲۶ (حاوی قسمت‌های ۷۶،۷۷ و ۷۸)، این قسمت‌ها با تیتراژی جدید به مرحله تکثیر رسیده‌ و تا اواسط آبان ماه به بازار می‌آید.
سری جدید با حضور بازیگران جدیدی مانند یوسف صیادی، سپند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، ‌مه لقا باقری و لادن سلیمانی به همراه حدود ۱۸ بازیگر دیگر سریال که از دوران گذشته به امروز آمده‌اند انجام شد.
در خلاصه قسمت‌های جدید نیما زند کریمی پس از این که متوجه می‌شود با خوردن قهوه به همراه نازخاتون و بولوتوس به زمان حال آمده، در می‌یابد که گروهی از درباریان با همین شیوه پای به دوران فعلی گذاشته‌اند. بولوتوس آن ها را قال گذاشته و می‌رود و نیما مجبور می‌شود سرپرستی و مراقبت از گروه را به تنهایی به عهده بگیرد.نیما در اولین قدم باید آنها را در جایی اسکان دهد. سراغ صاحبخانه سابقش می‌رود ولی متوجه می‌شود که تمام واحدهای آنجا در اجاره هستند.نیما با ترفندی صاحبخانه را راضی می‌کند تا سرپناهی را در اختیار آنها قرار دهد. در خانه جدید مشکلات زیادی وجود دارد. وجود مدیر ساختمانی سخت‌گیر به اسم پرنیان، سرایداری تحصیلکرده و مودب، جوانی پرشور و پرجنب و جوش به نام هوتن و همچنین ناآشنایی جماعت درباری با مناسبات و تکنولوژی روز، حوادثی گاه کمیک به وجود می‌آورد…

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
بخش های سایت فوق العاده

آرشیو سایت فوق العاده

ndavzptsg4megic2y1d.jpg

عکس های زیبا از جوانی جانی دپ+ زندگینامه

زندگینامه کامل الناز شاکردوست بازیگر سینمای ایران www.fogholade.loxblog.ir

بیوگرافی کامل شبنم قلی خانیزندگی نامه ی امیر کاظمی

امکانات سایت
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند با فوق العاده


       تبادل لینک هوشمند         

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

فوق العاده ترین ببین  و آدرس http://www.fogholade.loxblog.ir لینک کنید سپس لینک خود را در زیر نوشته , در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان خودکار در سایت ما قرار میگیرد

فوق العاده دارای پیج رنک 3+ گوگل میباشد