زندگی رضا صادقی دیگر جذابیتی ندارد
فوق العاده
دانلود فوق العاده ترین اهنگها و عکس ها +بروزترین سایت موزیک و عکس و مطالب دیدنی

زندگی رضا صادقی دیگر جذابیتی ندارد!

زندگی رضا صادقی دیگر جذابیتی ندارد

تهیه کننده «بی خداحافظی» در مورد سخنان اخیر خواننده پاپ «رضا صادقی» مبنی بر این که فیلم سینمایی «بی خداحافظی» دقیقا زندگی شخصی وی نیست، توضیح داد: زندگی شخصی رضا صادقی در گذشته به صورت مستند ساخته شده و دیگر برای مردم جذابتی ندارد. محمد نشاط در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، با بیان این مطلب افزود: در فیلم سینمایی «بی خداحافظی» در واقع این خواننده براساس فیلمنامه، در نقش خود به عنوان یک خواننده بازی می کند.
 
وی ادامه داد: برای نگارش این فیلمنامه چهار سال تلاش شده است و در واقع رضا صادقی به همراه دو نفر دیگر، زندگی فردی مشابه خودش را بازی می کند که از شهرستان به تهران می آید و می خواهد خواننده شود.
نشاط در مورد مراحل فنی فیلم گفت: در حال حاضر 70 درصد از تدوین «بی خداحافظی» به وسیله سعید شاهسواری انجام شده است اما هنوز صداگذار و آهنگساز فیلم مشخص نشده اند.
بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بی خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی محمد نشاط در حال طی مراحل فنی برای حضور در جشنواره فجر است.
فیلمنامه فیلم توسط سعید شاهسواری نوشته شده و داستان سه جوان را روایت می کند که هرکدام برای رسیدن به هدفی از بندرعباس عازم تهران می شوند.
 زندگی رضا صادقی دیگر جذابیتی ندارد
در این فیلم رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق نورد، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه، مجید جعفری، احمد پورعظمتی، ضیاء شجاعی مهر و ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زینب

تبلیغات
بخش های سایت فوق العاده

آرشیو سایت فوق العاده

ndavzptsg4megic2y1d.jpg

عکس های زیبا از جوانی جانی دپ+ زندگینامه

زندگینامه کامل الناز شاکردوست بازیگر سینمای ایران www.fogholade.loxblog.ir

بیوگرافی کامل شبنم قلی خانیزندگی نامه ی امیر کاظمی

امکانات سایت
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند با فوق العاده


       تبادل لینک هوشمند         

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

فوق العاده ترین ببین  و آدرس http://www.fogholade.loxblog.ir لینک کنید سپس لینک خود را در زیر نوشته , در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان خودکار در سایت ما قرار میگیرد

فوق العاده دارای پیج رنک 3+ گوگل میباشد