پرفروش ترین گوشی های ایرانی
فوق العاده
دانلود فوق العاده ترین اهنگها و عکس ها +بروزترین سایت موزیک و عکس و مطالب دیدنی

پرفروش ترین گوشی های ایرانی را بشناسید

پرفروش ترین گوشی های ایرانی

فروشندگان گوشی های جی ال ایکس مدل های A۲۶۹۰، X260 و2610 A را به عنوان پرفروش ترین گوشی های ایرانی در بازار تلفن همراه معرفی کردند.
قابلیت برخورداری از دو سیمکارت به صورت همزمان و قیمت زیر 100 هزار تومانی باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این نوع گوشی های ایرانی اقدام کنند.
گوشی A۲۶۹۰ جی ال ایکس که در صدر پرفروش ترین های این برند ایرانی قرار دارد با بهای 100 هزار تومانی از امکاناتی نظیر پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان، صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، قابلیت ارتقا حافظه داخلی توط مموری کارت،منشی، بلوتوث و به کار گیری از دو باتری برخوردار است.
گوشی X260 تاشو جی ال ایکس که با قیمت زیر 100 هزار تومانی در بازار عرضه می شود توانسته شمار بالایی از مشتریان و علاقمندان به گوشی های تاشو را به خود اختصاص دهد.
این گوشی که با قیمت 89 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، با رنگ بندی متنوع قرمز، آبی و مشکی تولید و روانه بازار شده است.
این مدل گوشی ایرانی از امکاناتی همچون قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان، صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی توط مموری کارت،منشی و بلوتوث بهره می برد.
2610A جی ال ایکس از دیگر گوشی های پرفروش این برند در بازار تلفن همراه است که توانسته با بهای 69 هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
سیستم عامل جاوا، رنگ بندی متفاوت ، پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان، صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی توط مموری کارت،منشی و بلوتوث از قابلیت های گوشی 2610A جی ال ایکس به شمار می آید.
از دیگر گوشی های پرفروش این برند ایرانی می توان به ۲۶۷۰ و ۲۶۸۰ با بهای فروش 63 و ۶۵ هزار تومانی اشاره کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
بخش های سایت فوق العاده

آرشیو سایت فوق العاده

ndavzptsg4megic2y1d.jpg

عکس های زیبا از جوانی جانی دپ+ زندگینامه

زندگینامه کامل الناز شاکردوست بازیگر سینمای ایران www.fogholade.loxblog.ir

بیوگرافی کامل شبنم قلی خانیزندگی نامه ی امیر کاظمی

امکانات سایت
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند با فوق العاده


       تبادل لینک هوشمند         

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

فوق العاده ترین ببین  و آدرس http://www.fogholade.loxblog.ir لینک کنید سپس لینک خود را در زیر نوشته , در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان خودکار در سایت ما قرار میگیرد

فوق العاده دارای پیج رنک 3+ گوگل میباشد